Rozhovor s Brandonom a Tanou

27.08.2010 12:15

V tomto článku si môžete prečítať rozhovor s Brandonom Flowersom a jeho manželkou Tanou Brooke Mundkowsky (Flowers) . Rozhovor sme urobili s každým zvlášť, takže tu bude dvojnásobok otázok. Prvý rozhovor bude s jeho manželkou Tanou a druhý s Brandonom. Príjemné čítanie. Rozhovor bol robený v roku 2009.

(preložila: Jana Dorešová , napísala: Lucia Riková)

Dobrý deň, prezradíte nám niečo o vás a vašom manželovi?

T.B.M.: Dobrý deň. Samozrejme prezradím, veľmi rada.

Ako trávite čas, pokiaľ nie je Brandon doma? Myslíme ked´ je na koncertoch alebo niekde s kapelou.

T.B.M.:Tak Brandon mi doma chýba, pretože ked´ ide na koncert tak je to poriadne dlhá doba, čo sa nevidíme. Ja ho trávim väčšinou tak, že idem s kamarátkami do mesta a beriem aj naše deti. Alebo s nimi chodím na prechádzky a niekedy ideme aj na dovolenku. Ale to väčšinou aj s Brandonom.

Ked´ Brandon odíde na koncert, ako reagujú na to Ammon a Gunnar, čiže vaše deti?

T.B.M.: Ocko im veľmi chýba. Ale ak mi Brandon zavolá, rozpráva sa aj s deťmi, takže to ich ukludní. Ale sú aj veľmi smutní, lebo im chýba, pretože ked´ je doma, tak sa o nich maximálne stará. Berie ich do parku, hrá sa s nimi doma, niekedy aj ked´ idú s kapelou trénovať aj tam ich zoberie, ale to iba niekedy. Ammon je na Brandona veľmi naviazaný, pretože mu zväčša Brandon splní, čo mu na očiach vidí. (smiech)

Nebojíte sa, že ked´ Brandon bude dlho a často na koncertoch, že sa mu deti tak troška odcudzia?

T.B.M.:Absolútne nie. Toho sa vôbec nebojím.

Ako trávite čas, ked´ je Brandon doma?

T.B.M.: No ako rodinka. (smiech) Cez víkendy chodievame do mesta na nákupy alebo do rôznych parkov, s priateľmi na dovolenky, na kúpaliská tiež. Ale samozrejme, že sme cez víkendy aj doma. Deti zoberieme aj k starým rodičom ked´ chceme mať s Brandonom trochu viac súkromia.

A ako trávite sviatky napríklad Víanoce,Silvester,Valentín?

T.B.M.: Takže Vianoce trávime nasledovne. Cez deň sme doma ako obvykle. Ale večer, Brandon zoberie deti niekam preč na chvíľku a ja zatiaľ prichystám darčeky. Potom ak príde, bude Vianočná večera a po večeri si pozrieme nejaký dobrý Vianočný film a deti si idú darčeky pozrieť. Ale niekedy až ráno. Na Silvestra sa chodíme s kamarátmi zabávať, čiže deti sú u starých rodičov. A na Valentína mi Brandon vždy prinesie kvety a nejaký darček. (smiech) A spravíme si romantický večer. Musím uznať, že Brandon je veľmi romantický typ muža, máloktorí sú takí. (smiech)

Kde momentálne pracujete?

T.B.M.:Tak momentálne som učiteľka na základnej škole. Pred pár rokmi som si školu dokončila a teraz som učiteľka.

Kde ste pracovali, ked´ ste sa zoznámili s Brandonom?

T.B.M.: Pracovala som ako predavačka v jednom obchode. Predávala som potraviny.

A ako ste sa s Brandonom spoznali?

T.B.M.: Na to veľmi rada spomínam. Spoznali sme sa cez môjho brata, ktorý robil aj robí fotografa. Chodil ho fotiť na koncerty a ja som bola pár krát s ním. Brat nás zoznámil, najprv sme boli kamaráti a približne po 3 mesiacoch čo sme sa poznali sme spolu začali chodiť.

Čo sa týka detí, plánujete ešte mať nejaké?

T.B.M.: Tak deti, mám aj ja aj Brandon veľmi rada a neplánujeme ale ani sa tomu nevyhýbame. Máme dve, zatiaľ nám to takto stačí.

Hovorí vám niečo meno S'neta Brown?

T.B.M.:Bohužiaľ áno, ale k tomu sa nebudem vyjadrovať.

Ďakujeme za rozhovor. Držíme vám palce, nech vám to s Brandonom dlho vydrží. Dovidenia!

T.B.M.: Ďakujem, dovidenia!