Rozhovor na dovolenke s Brandonom

20.06.2009 17:38

Brandona sme stretli na Mallorce aj ked´ rozhovor plánovaný nebol. Zastihli sme ho na pláži.

TV: Čo robíte na tomto mieste?

BF: Prišiel som si sem zarelaxovať. Ako na dovolenku na dva týždne.

TV: Ste tu s niekým?

BF: Som tu úplne sám. Pre mňa je dobrý relax prísť pri more alebo niekam na dovolenku na dlhší alebo aj kratší čas.

TV: Kedy máte najbižší koncert?

BF: Najbližší koncert bude v Londýne. V Royal Albert Hall. A uskutoční sa 5 až 6 Júla 2009. Hned´ ako odídem z dovolenky, pôjdem ku kapelistom a odtiaľ do Londýna. Teším sa na ten koncert, pretože Londýn mám veľmi rád.

TV: Koľko dní pred koncertom alebo po koncerte tam plánujete byť?

BF: Pred koncertom tam budeme 3 dni a po koncerte možno aj 15 dní ako obvykle. Možno viac možno menej. Záleží na okolnostiach.

TV: Pred pár dňami v Júni ste oslavovali  narodeniny. Ako ste ich oslávili?

BF: (smiech) Narodeniny som oslávil s Daveom,Ronniem,Markom, so súrodencami a s ostatnými kamarátmi. Myslím, že už druhý rok oslavujem narodeniny s kapelou. Sme veľmi dobrá partia, takže mne to vyhovuje.

TV: Na ktoré narodeniny máte najlepšiu spomienku?

BF: Myslím, že na tieto. Nechýbalo mi tu nič boli tu súrodenci, kamaráti a kapelisti (smiech)

TV: Radi by ste mali koncert na svoje narodeniny?

BF: Zaujímavá myšlienka. (smiech) Zatiaľ som na to nemyslel. To by muselo výjsť hlavne na víkend.

TV: Koľko koncertov ste mali za rok 2009 a koľko plánujete na rok 2010?

BF: Rok 2010 je zatiaľ d´aleko  V roku 2009 sme mali okolo 90. A v roku 2010? Plánujeme urobiť nejaké koncerty určite ale zatiaľ nevieme kde a kedy.

TV: Máte veľmi veľa fanúšikov a ešte viac fanúšičiek.Aký je to pocit?

BF: Je to fajn pocit ked´ viete, že niekto vás a vašu hudbu má v skutočnosti rád. My sa snažíme, aby sa naša hudba ľud´om páčila.

TV: Stíhate aj svoj súkromný život?

BF: Ešte stále prežívam krízu osobnosti. Ale tento rok bol náročný. Stále sme mali koncert. Takže tento rok som toho veľa nestíhal.

TV: Čo plánujete po rozhovore robiť?

BF: To teda netuším. (smiech) Asi pôjdem na hotel.

TV: D´akujeme za rozhovor. Prajeme príjemnú dovolenku.

BF: D´akujem aj ja. Dovdenia...